torsdag, oktober 23, 2008

förhoppningsvis snart slut på datorstrulet, hoppas melissa

sailoroutfit i vitt och blått (och lite rött).
en av mina absoluta favoritfärgkombinationer!

mitt internet strular fortfarande och det är i princip olidligt att sitta här, men uppdaterar lite kort ändå. nu när internet inte har fungerat som det ska, har jag suttit och pillat med lite auktioner som kommer att dyka upp på tradera inom de närmsta dagarna, kanske ikväll om farbror datorgubbe kommer och fixar internet åt mig. det kommer bland annat läggas upp ett flertal overkneestrumpor, en prickig klänning, en vintageväska, ett par ankelboots i piratmodell och lite annat smått och gott. kommer självklart att lägga upp dessa här. håll utkik!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fin outfit & jag fullkomligt älskar ditt hår! Perfekt färg & perfekt frisyr!

Anonym sa...

Detta kan vara det finaste jag sett.
/L