torsdag, oktober 02, 2008

svettklänningen

såhär ser den beryktade svettklänningen ut. fin, eller hur? en riktig melissaklänning! ska dock göra den lite kortare om jag behåller den.

fick tipset i både helgonforumet och via direkt att lägga klänningen i en spann med vatten och några delar ättika. risken är dock att plagget kan förstöras och eftersom tyget i klänningen är tjockt och ganska styvt bomullstyg som känns som att det kan suga åt sig saker väldigt lätt (ja, t.ex. svett!), så vet jag inte riktigt om jag vågar. fast...vad har jag att förlora?

jag skrev dock och frågade säljaren om jag eventuellt kunde få pengarna tillbaka om lukten inte gick bort, fast har inte fått svar av henne ännu. vi får se vad hon säger.

åh, vad jobbigt.
kunde den inte bara landat här, snygg och ren?

Inga kommentarer: