onsdag, december 24, 2008

it's christmas, baby

för er som kanske kan ha missat det i kalendern, så är det julafton idag och då såg jag ut såhär. kan tänkas vara lite tråkigt, men eftersom jag i princip aldrig klär mig i svart, så var det lite speciellt ändå. en stor, svart rosett fick bli pricken över i.

alla har nu gått hem till sitt och nu hänger mina ögonlock ner efter ganska mycket tv, ganska mycket köttbullar, janssons, prinskorv och ganska mycket aladdin-askar, kolor och after eight. förstår inte hur jag har kunnat bli så trött, så imorgon ska jag sova länge, länge och uppdaterar mer då.

god jul, på er alla!
nu är det bara 365 dagar kvar till nästa gång!
såhär säger i och för sig bara barn, men ändå.
jag gillar julen!

8 kommentarer:

Anonym sa...

du är helt UNDERBAR!

Anonym sa...

Tycker din outfit var jättesöt! Vart kommer kjolen ifrån?

Lavallee sa...

lady godivas operation: kjolen kommer från gina tricot, från i somras nån gång. den hade även hängslen till, men de tog jag bort. :D

Anonym sa...

Måste köpa en röd kjol!! Du är hur fin som helst!

Anonym sa...

cool blogg du har! eller så är det du som är cool ;)

Josefina Färnlöf sa...

jag bara älskar din stil, sjukt snyggt tjejen! Du har verkligen din egna stil, det är klockrent! vilken förebild du är för alla!

marbie sa...

du är så jävla snygg! love u <3
btw jag e inte lebb ^^

Lina sa...

Snyggt! Posta dina outfits på mystajl.se =)