lördag, september 06, 2008

buda på tradera, tack!

har lagt upp lite nya auktioner på tradera, bland annat ett par svarta converse i lack som ni ser här ovan. de är otroligt snygga och speciella, men jag använder aldrig den typen av skor, så det är lika bra att sälja dem och hoppas att man tjänar en liten slant.

uppe till budning finns även ett par svarta skinnstövlar från 80-talet, en WCT-jacka från adidas, en svartvitrutig kortärmad tröja, ett par höststövlar i mocka och en lång t-shirt med utstickande tryck. ta en titt!

http://www.tradera.com/auktioner/LVLE

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeey!

Jag va inne och la bud på dina skor. Har varit på jakt efter ett par sånna en längre tid. Blev tyvärr nå fel när jag några minuter innan den avslutades budade in 350... =( Så jag tänkte höra vart du fick tag på dina...???
MVH/ SaRi (lilla_sarisen@hotmail.com)

Lavallee sa...

nej, vad sorgligt :(
tradera/min dator har också en tendens att strula i sista stund >_<

tyvärr har jag ett väldigt luddigt svar till dig: köpte mina för...låt se...tre, fyra år sedan av en tjej som i sin tur hade köpt dem i köpenhamn. de är rätt svåra att få tag i, så ta ett kik på utländska sidor, vettja! där har du nog bättre chans än här i sverige. fast å andra sidan så är ju lack på kartan i modevärlden nu...så man vet aldrig om de kan dyka upp. :D
lycka till!