måndag, oktober 13, 2008

tejpklänningen

det här är klänningen som jag berättade om för någon dag sedan - den som var upplagd med tejp och hade hål här och var. beslutade mig för att behålla den, för den är helt fantastiskt snygg, speciellt till vita strumpbyxor! nu återstår bara att sy in och laga den så att den blir som jag vill ha den.

fick även hem en trenchcoat idag som jag vann för 37 kronor (vilket fynd, dessutom bjöd säljaren på frakten som säkert skulle ha gått på 55:-!) och även den tvingas jag nog att sy in. trist.

på tal om att sy in kläder - jag har letat igenom min garderob för att sälja lite på tradera. problemet är bara att jag har sytt in jättemånga av mina plagg, vilket inte gör det så roligt om jag ska sälja dem, för då får jag antagligen sitta och sprätta upp allt för hand. är nämligen tveksam om köpare är intresserade av att göra det själva...uuh. jobbigt, haha.

Inga kommentarer: