lördag, november 01, 2008

en ny kärlek i garderoben...

jag har en ny kärlek. det är denna vita, vippiga klänningen med stora röda och ganska verklighetstrogna rosor på. ett litet skärp i midjan och en röd underkjol gjorde susen. det är nog det finaste i klädväg jag äger, bortsett från den röda tyllklänningen som jag visade er för några veckor sedan. till skillnad från tyllbomben, så kan man faktiskt använda denna klänningen i vardagen utan att känna sig som en tårta med extra allt på. åh, trots mitt julstämningsinlägg igår, så längtar jag nu till våren då jag får dra fram den här och strosa runt i.

för övrigt så lade jag upp lite outfitsbilder på modette härom dagen. jag som tidigare har varit en tjej med böjelse för alla nyanser av rosa och kombinationen av svart och vitt tillsammans, har nu uppenbarligen gått över till kläder i rött. röd är min nya favoritfärg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var bland det vackraste jag sett. Känner igen den, var kommer den ifrån?

Lavallee sa...

åh, tack så mycket :)
den är fyndad på tradera. den har legat uppe två gånger, så det kanske är där du har sett den ^_^

Anonym sa...

fan vad du är snygg, riktigt snyggisch! :D im in love

Anonym sa...

åh va fin du är!!!!!!!!! och klänningen var underbar!

Anonym sa...

Gud va söt du är! som en liten manga :) Underbar klänning med. Fin blogg, hit komme jag nog igen :)