fredag, november 14, 2008

jag vill bara riva av mig ansiktet

jag vill bara gråta när jag tittar mig själv i spegeln. eller, inte bara vid de tillfällena, utan nästan hela tiden, för det inte bara syns, utan känns också. i somras drabbades jag av soleksem i hela ansiktet, men det som drabbades värst var båda ögonlocken, samt området mellan överläppen och nästippen. eksemet försvann tids nog med hjälp av cortison, men kvar blev istället mängder och mängder av torr hud som verkar föröka sig hur man än gör för att få bukt med problemet. jag vill bara riva av mig ansiktet, så jag slipper se högarna av hudslamsor (gud, vad äckligt det lät).

3 kommentarer:

Anonym sa...

KÖP BIOTHERM MELIFF!!! DET ÄR GUDAGÅVAN

Lavallee sa...

jaså? är det nån speciell jag ska leta efter? behöver alla mirakelkurer som finns! ^^

Anonym sa...

Fråga på åhléns nu när du är i gbg de har stenkoll!!