söndag, november 16, 2008

the red shoes II

nya lackskor att smycka fötterna med. hittade dessa på tradera för trettio kronor och då de ursprungligen är från topshop så var det ett riktigt fynd! plus att röda skor och lack går hand i hand.

tre nya skor på jättekort tid. det är nog rekord för mig, för jag brukar alltid ha stora problem med att hitta skor som passar. jag har storlek 35, vilket i princip aldrig säljs nu för tiden, så jag får nöja mig med skor med remmar och band så att de sitter fast ordentligt på foten. ibland kan jag tycka att det är fasansfullt att ha den storleken jag har, för det finns så många, många fina skor där ute i affärerna som jag skulle vilja ha i min skohylla. å andra sidan så är det nog mest positivt, för annars hade jag säkert kastat pengar omkring mig för att köpa skor. och det är ju ganska onödigt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Supersöta!

Lavallee sa...

tack så mycket! :)

Anonym sa...

hej söta du!! jag igen, tänkte bara höra om du ftf ej fått in de 500 kronorna? för jag har inte det heller... ska man maila å höra efter hur det står till om dom glömt det eller? ha d bra mvh lis

Anonym sa...

dom var verkligen fantastiska!

Anonym sa...

Verkligen fina! Märkte på dina aktioner på tradera att du hade små fötter så la till dig som favoritsäljare. Har visserligen 36 själv så har det inte fullt lika svårt. Dock lite för breda fötter för att vara så korta, men man kan inte få allt här i världen :)

Anonym sa...

tänkte bara tipsa om att ja har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna en skugga från MAD minerals, gå gärna in o tävla! :)

Lavallee sa...

lis: hrrm, jag kommer inte in på din blogg. har du tagit bort den?

saos: aaww, man tackar. extra glad blir man när de är så billiga. ska spana in tävlingen också! :)

amanda: åh, tack så mycket. kul att du lade till mig som favoritsäljare! tycker det är en jättebra funktion tradera har tagit fram, för det finns en del säljare som jag ofta lyckas hitta saker hos. :D