torsdag, december 04, 2008

hur alla vill att man ska vara och vad alla vill att man ska göra

idag är jag lite ledsen. jag vet inte riktigt vad det är, känner mig tyngd bara. som om allt vore grått. just nu skulle jag vilja vara ingenting, för det finns så många måsten i den här världen som jag inte vill veta av. att man ska vara någonting. att man ska göra någonting. och ofta är det något som andra vill att man ska vara eller göra. det vill inte jag. jag vill vara mig och jag vill göra det jag gillar. men tyvärr är det inte så.

outfiten till vänster är från när jag åkte till göteborg någon gång i förra veckan. kortkorta shorts med hög midja och massvis med knappar från topshop som jag fyndade på tradera, mums. bytte skorna sedan dock, för traditionellt sett så regnar det alltid när jag ska till eller kommer fram till göteborg - så även denna gång.

och för övrigt så är vita strumpbyxor min kläddrog just nu. de passar så fint till allt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Schnyggt!

Anonym sa...

Ett råd: Skit i vad andra tycker och kör ditt race. Det är du som ska leva dit liv.

Anonym sa...

tjena snygging!

Lavallee sa...

lady godivas operation: nämen, man tackar, man tackar. :)

hanna montana: ja, jag är av den åsikten också, för det är en viktig grej att följa sig själv. men ams, samhället och hela tjodderittan vill något annat. :(

mathy: nämen, tjena snygging! ^_^