söndag, december 07, 2008

"nämen, hon har rakt hår!"

såhär såg jag ut i fredags, tror jag det var. jag var på möte med min handledare från kommunen. vad vi ska ha en sådan till vet jag inte riktigt, men han var väldigt inspirerande och vi verkade ha huvudet på samma ställe (om man nu kan säga så). en sådan man skulle vilja ha som lärare, för då skulle man verkligen lära sig.

det är inte ofta folk får se mig i rakt hår, för jag känner mig inte riktigt tillfreds med det. håret slänger och flänger överallt och det känns som att man har världens minsta huvud. på senare tid har jag dock låtit det hänga, flänga, svänga, slänga och dänga. än kan jag inte påstå att jag gillar det, men det är iallafall ett tydligt framsteg att jag börjar gilla det mer och mer. en decimeter till och jag skulle kunna gå i rakt hår varje dag. tror jag.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är alltid så söt! =)

Lavallee sa...

sandra: aaaww, tack så mycket, du. :*

Anonym sa...

Jag tror minsann jag blev lite kär i dig! Helhärlig blogg! Verkligen!

Anonym sa...

Jag känner igen mig i det där om att låta håret vara rakt, så att det får röra sig fritt. Det är obekvämt på något sätt. Eller så har man själv bara blivit beroende av att tupera håret. Men ibland måste man helt enkelt låta håret vila. Ditt hår har förresten en underbar färg. Åh.

Lina sa...

Snyggt! Posta alla dina outfits på mystajl.se vetja =)