fredag, december 12, 2008

önskelista 08

kom på att jag har glömt bort att publicera årets eminenta önskelista, så här har ni den. ni kan ju tala er samma om vem som ska köpa vad så att det inte blir några dubletter. haha. utan inbördes ordning:

01) kents fina box.
finns exempelvis på cdon eller ginza.
02) "två nötcréme och en moviebox"
...av filip och fredrik - ljudboken. satt och fnissade för mig själv när jag läste den skriftliga versionen - hur rolig lär den då inte vara när filip hammar läser den?
finns även denna på cdon.
03) beverly hills 90210 på dvd
...box ett först och främst, men jag tackar inte nej till resten. nostalgi!
04) tekoppar med rosor
...färg: rosa. från min favoritaffär lagerhaus.
05) kents tygkasse
...finns i kents webshop.
06) presentkort på h&m
...väl uppskattad julklapp! finns på, hör och häpna, h&m.
07) max factor glide & define liquid eyeliner
...har velat, men aldrig lärt mig att applicera eyeliner på ett snyggt sätt, så denna känns som ett bra nybörjaralternativ.
08) en fungerande polaroidkamera
...åh, ja. så att man kan ta fina foton och sätta upp på väggen.
09) hugo boss: boss woman
...gammal favoritparfym som det är dags att önska sig igen.
10) cheap monday's
...med hög midja och v framtill.
mörk jeanskulör med orange sömmar.
11) hjärtformade bunkar
...i båda storlekarna, även dessa från underbara lagerhaus.
ville ha dem förra året också, men det blev liksom aldrig av, humpf.
12) vita strumpbyxor
...i massvis! vita strumpbyxor är min drog.
13) rött kakfat med hjärtan
...från indiska.

ej med på bild:
en fin, speciell klänning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bara säga att din blogg är otrolig fin.

Lavallee sa...

hanna: åh, nämen tack. sådant värmer alltid. ^_^

Anonym sa...

två nötcréme och en moviebox!

kan säga att den är klockren:)Sitter och lyssnar på den nu, och dem läser upp den i en pratande, disskuterande form. Så det blir som att höra dem på tv lr radio. Finns bara en sak att säga, klockrent!

Lavallee sa...

nexieee: haha, jag kan tänka mig det! när jag läste boken så föreställde sig huvudet deras röster, så med tanke på hur roligt bara det var, så måste ju ljudboken vara fantastisk! :D