fredag, januari 02, 2009

en lantis i tidningsform

idag och imorgon är jag med i expressens fredagsbilaga, wii! elin kling har valt ut sex av sina favoriter från min outfit. det trodde jag aldrig att en sådan liten lantis som jag skulle bli vald. tommy bui, som är bredvid mig där, har för övrigt en av de finaste stilarna på hemsidan, tycker jag.

ni får ursäkta om jag inte har svarat på era kommentarer på... två dagar nu. mitt internet verkar ha valt att gå på extra sparlåga och vill inte öppna popupfönster och liknande. när man väl VILL så FÅR man inte. jobbigt.

10 kommentarer:

Anonym sa...

du vet att du vunnit 'årets outfit' på minoutfit.se va? blev lite förvånad när jag inte såg att du skrivit något om det, för det är ju liksom ... VÄLDIGT stort! haha, men det jag egentligen ville säga var; STORT GRATTIS! :) kram

Mikaela sa...

Grattis till vinsten på minoutfit.se!!!

Anonym sa...

OMG!!! Du är kändis:-D

Anonym sa...

Tack! Jag älskar den klänningen. kram

Anonym sa...

WOH! Grattis! :D

Anonym sa...

det var som fanken! äntligen blir melissa k uppmärksammad medialt!

Anonym sa...

Vad roligt för dig! :)

Anonym sa...

Grattis!

Rebecca sa...

Guuud vad kul! :)

evelina carlson sa...

så himla fin outfit där!