torsdag, januari 01, 2009

melissa 2008

2008 är historia och 2009 är redan på ingång. när jag kikade igenom min bilddagbok igår på året som har gått, så känns det som att januari 2008 inträffade för mer än en evighet sedan. för ett år sedan bodde jag i kalmar och det var bland det absolut roligaste jag har varit med om, så jag saknar den tiden otroligt mycket. nu sitter jag här hemma i blekinge igen och det känns som att 2009 blir ett år som man får fundera över vad man vill göra med sitt liv. än så länge vet jag inte, men det kan vara rätt skönt det också. ibland.

5 kommentarer:

Mikaela sa...

Hej tack för en bra blogg! :P
Har du sett att du är med i Expressen Fredag?
Kram Mikaela

Anonym sa...

Men gud vad fin du är

Anonym sa...

Vilken cool stil du har tjejen! riktig inspiration =)

Anna sa...

Jag älskar den röda klänningen med tyll stuket. (:

Sara sa...

Du klär så himla fint!