torsdag, november 06, 2008

second hand-turné

idag var jag och sofi på second hand-turné - i över fyra timmar. vi tittade nog i varenda skrymsle i fyra olika butiker. mina fynd får ni se imorgon, tills vidare får ni lite bilder på vad dagen hade att bjuda på:


sofi phone home.

underbar körsbärsbägare med tillhörande glas som jag blev förälskad i. nu ångrar jag att jag inte köpte dem, men kanske en önskning till tomten kan hjälpa...

inramade kungligheter, jättefin.

jag är även en stor beundrarinna av gamla leksaker.

provrum i en dusch. det var så mysigt härinne! kändes som att någon gammal härlig tant bodde här. tapeterna var helt underbara tillsammans med alla detaljer.

poznajcie teletubisie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh din second hand passion går i familjen;) hälsa sofi från mig. kram//mamma blanché

Lavallee sa...

det ska jag göra, har en rolig bild till dig också. kan maila den ^_^

finns det något bra i second hand-väg i älmhult?