tisdag, november 11, 2008

sälj till mig

här ovan ser ni en bild på lite saker som jag jättegärna skulle vilja få tag i. finns ännu mer här:
http://lavallee.pixbox.se/ .
så har ni något ni vill bli av med, så är det bara att hojta till! kanske även hojta till om ni har någonting som ni tror att jag skulle kunna tycka om.

för övrigt sålde jag ett par strumpor på tradera för 360 kronor i söndags. vet ni vad man är då? nöjd (och i chocktillstånd). själv fyndade jag ett par fina, röda lackskor från topshop för 30 kronor. då är man också nöjd.

12 kommentarer:

Jocke sa...

jag vill ha en sån där batman tröja! >___<

Anonym sa...

älska batman tröjan finns en liknande inne på cubus just nu:D

Lavallee sa...

anonym: jaså, finns det? synd att jag inte har något cubus i närheten, men jag ska lägga det på minnet om jag åker någonstans framöver. tack! :D

Sofie sa...

Jag har en sån där ''sjömans t-shirt'' med knuten där framme, en exakt sån! använder inte heller :)

Lavallee sa...

åh, sofie - jag lämnade svar i din blogg ^_^

Sofie sa...

Hehe jag såg de svarar här :) , ja exakt sån! hmm komme inte ihåg..jag kan gissa på s eller liknade den sitter lite halvtight kanske m den är inte så stor i sig tröjan! hm ja det skulle ja kunna jag kan fota direkt!

Anonym sa...

Jag har en sån batman-tröja om du vill köpa den :) Skriv i min blogg isf.

Anonym sa...

Jag har en sån batman-tröja om du vill köpa den :) Skriv i min blogg isf.

Anonym sa...

Jag har koftan med rosett-trycken på fast i beige, som jag inte använder!
Om du är intresserad så är det bara att höra av dig :)

Anonym sa...

haha, jag har såna röda skor och en sån randig klänning ^^ och en vit sån där kofta med rosetter. Men jag vill tyvärr inte sälja dem. Visst, jag använder inte skorna så jätteofta precis och klänningen har jag bara haft en gång, men jag är säker på att jag skulle ångra mig om jag sålde dem... ((ursäkta att jag snokar omkring i din blogg, men den var intressant, heh))

Anonym sa...

Hej! jag har t-shirten med text-tryck från monki. skulle gärna sälja den till dig om du fortfarande är intresserad!

Hananah sa...

de röda skorna är min auktion på tradera (: skorna är tyvärr sålda