tisdag, november 11, 2008

sm i att klaga

sm i att sjukdomsklaga:
jag är sjuk. nästan döende. näsan rinner och skärmen är full av snor och öronen trycker och ögonen gör det ännu mer och det känns som att huvudet ska sprängas och allting bara snurrar hur man än står, ligger och sitter och jag fryser så mycket att det känns som om någon sticker tusen nålar i hela mig och halsen gör så ont att det inte går att svälja, men det kvittar för jag mår ändå så illa att jag inte kan äta någonting och om jag väl tuggar på någonting så smakar det ändå ingenting och benen i hela kroppen värker så mycket att jag känner mig som en gammal tant med benskörhet som har blivit slagen och lider av kronisk växtvärk. men, idag är jag iallafall uppe på benen, det var jag inte igår. då spenderades hela dygnet i sängen och i soffan framför teven.

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså måste verkligen säga att din blogg är den bästa jag sett på länge, du har en otroligt snygg stil och ja, jag ser upp till dig!

Lavallee sa...

åh, sådant där värmer verkligen. tack så mycket, du ^_^